Γ. Μπουτίνας: “Η Θεσσαλία είναι μια μικρογραφία της χώρας μας”

“Υγειονομικά και πέρυσι και φέτος είχαμε ελάχιστα κρούσματα στον τουρισμό οπότε αποδεικνύει ότι λειτούργησαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τηρήθηκαν με ευλάβεια .Και φέτος με περισσότερη ευθύνη και εμπειρία πιστεύω πως θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια” δηλώνει μεταξύ άλλων στη συνέντευξη του ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Περιφέρειας Θεσσαλίας Γιάννης Μπουτίνας.

Είστε αισιόδοξος για την ανάπτυξη του Τουρισμού στην Περιφέρεια σας;

Η περιφέρεια μας  δεν είναι περιφέρεια πρώτης ταχύτητας  στο τουριστικό προϊόν, όπως το Νότιο Αιγαίο και η Κρήτη  και αυτό συμβαίνει για πάρα πολλούς παράγοντες που σίγουρα δεν αντιστρέφονται, όμως βελτιώνονται. Με οργανωμένη  προσπάθεια τα τελευταία χρόνια ως Περιφερειακή αρχή με  τους αρμόδιους φορείς τους τουρισμού πετύχαμε πολλά και είμαστε ικανοποιημένοι αλλά δεν σταματάμε , συνεχίζοντας την στρατηγική προβολή των προορισμών μας .

Κατά τα τελευταία 10 χρόνια τα απτά αποτελέσματα έχουν ως εξής  :

διανυκτερεύσεις : σε σύνολο των θεσσαλικών καταλυμάτων από το  2015 μέχρι το  2017 αύξηση σε ποσοστό 12%

αεροδρόμια με αύξηση 20% στις διεθνείς αφίξεις από 2015-2018

λιμάνια – Λαμβάνοντας υπόψιν μας τις αφίξεις και αναχωρήσεις από και προς τα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Αγιοκάμπου και Αλοννήσου έχουμε αύξηση 18% συνολικά

επισκέψεις σε μουσεία : Βλέποντας την επισκεψιμότητα συνολικά στα μουσεία από το 2015 μέχρι το 2017 βλέπουμε μια άνοδο της τάξης του 47%

– και  το σημαντικότερο όλων η αύξηση απασχόλησης σε τουριστικές επιχειρήσεις : το 2013 ήταν 12,8 χιλ οι εργαζόμενοι στον τουριστικό κλάδο και το 2017 που υπάρχουν στατιστικά στοιχεία είναι 26,7. Αύξηση 100%

Ποιος είναι ο σχεδιασμός της Περιφέρειας σας για την ανάκαμψη του τουρισμού; Είστε υγειονομικά έτοιμοι να υποδεχθείτε τους τουρίστες;

Υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο ανάκαμψης του τουρισμού, από πλευράς μας, και αυτό συνίσταται σε δυο πυλώνες :

-Να στηρίξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις επιχειρήσεις που δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ώστε να είναι “έτοιμες” στο άνοιγμα

-Να στοχεύσουμε αγορές που θα ερχόντουσαν πρώτες στη χώρα μας.

Υγειονομικά και πέρυσι και φέτος είχαμε ελάχιστα κρούσματα στον τουρισμό οπότε αποδεικνύει ότι λειτούργησαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τηρήθηκαν με ευλάβεια .Και φέτος με περισσότερη ευθύνη και εμπειρία πιστεύω πως θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια.

Γιατί να επιλέξουν τόσο οι Έλληνες όσο και οι τουρίστες του εξωτερικού την Περιφέρεια σας; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά σημεία για να επισκεφθεί ο κόσμος;

Η Θεσσαλία είναι μια μικρογραφία της χώρας μας .Το ανάγλυφο της έχει ότι μπορεί να βρεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι που θεωρητικά θα έχουμε την επανεκκίνηση, η Θεσσαλία αποκαλύπτει το πολυδιάστατο καλοκαιρινό της πρόσωπο: παραλίες που δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτε δημοφιλείς εξωτικούς προορισμούς, παρθένα φύση και περιπέτεια, άψογη οργάνωση, ρομαντικές στιγμές.

Ίσως είναι η στιγμή να ζήσετε το δικό σας παραμύθι!

Μία πανδαισία γεύσεων σας περιμένει στο Θεσσαλικό Κάμπο!

Αδράξτε κάθε λεπτό ξεγνοιασιάς των καλοκαιρινών σας διακοπών στη Θεσσαλία.

Και όπως αποδεικνύεται από το Τουριστικό βαρόμετρο (παρατηρητήριο τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας) το 95% των ημεδαπών επισκεπτών στη Θεσσαλία έρχονται πάλι σε άλλο προορισμό πάλι στη Θεσσαλία .

Ο κοινωνικός τουρισμός συμβάλλει ώστε να γνωρίζει ο κόσμος περισσότερα μέρη;

Συμφωνώ απόλυτα. Με τον κοινωνικό τουρισμό ενισχύουμε τον εσωτερικό τουρισμό ιδιαίτερα φέτος που αναμένουμε η επανεκκίνηση του τουρισμού να ξεκινήσει από τον εσωτερικό τουρισμό .Με την επίσκεψη των τουριστικών προορισμών , ο Έλληνας “μαθαίνει” τη χώρα, κάθε γωνιά της, κάθε σπιθαμή της .

Αυτό είναι και το μότο μας στην καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό: Ανακαλύψτε τη Θεσσαλία !!!

Έχει βγει κάποιο διαφημιστικό πρόγραμμα σε σχέση με την περιφέρεια στο εξωτερικό και στην Ελλάδα;

Μόλις τελειώσαμε με την επιπρόσθετη παραγωγή πρωτογενούς οπτικοακουστικού υλικού και στο προσεχές διάστημα ξεκινά συγκεκριμένο πρόγραμμα προβολής σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα καθώς και στα social media .

Με τα άνοιγμα των πτήσεων προγραμματίζονται fam trips και media trips αλλά και roadtrip παρουσίασης των θεσσαλικών προορισμών σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Συμμετοχή σε εκθέσεις virtual ή δια ζώσης σε όλο τον κόσμο .

Συμμετοχή σε τηλεοπτικές παραγωγές γαστρονομικού και περιπατητικού ενδιαφέροντος με σκοπό την προώθηση των θεματικών τουριστικών προϊόντων .

Τι πρέπει να περιμένουμε το 2021 όσον αφορά τον τουρισμό; Θα κερδίσουμε το στοίχημα;

Γενικά από ότι διαφαίνεται θα είναι μια πολύ πολύ δύσκολη χρονιά , φυσικά καλύτερη από το 2020 αλλά σε καμία περίπτωση ισάξια των προηγουμένων ετών. Αν η κατάσταση εξελιχθεί όπως προγραμματίζεται θα έχουμε άνοιγμα του τουρισμού μέσα Μαΐου αλλά από Ιούλιο φαίνεται να  υπάρχει σχετική κανονικότητα κρατήσεων τουλάχιστον στην Περιφέρεια μας. Και πάλι όμως η συνέχεια θα εξαρτηθεί από την πανδημία τον ερχόμενο Οκτώβριο, δηλαδή αν υπάρχει νέο κύμα έξαρσης τότε θα υπάρχουν πάλι αναστολές κρατήσεων, μακάρι να έχει προχωρήσει αρκετά το σχέδιο εμβολιασμών, να υπάρχει μεγάλη μερίδα του πληθυσμού εμβολιασμένοι, να μην υπάρχει έξαρση, ώστε να συνεχιστεί η περίοδος μέχρι και τον Νοέμβριο. Το ευτυχές είναι ότι για το 2020 διαφαίνεται να επανέρχεται η χώρα τουριστικά πολύ δυνατά και αυτό αποδεικνύεται από προκρατήσεις tour operators to 2022. 

Πόσο μεγάλη είναι η ευθύνη ανάληψης ενός τόσο σημαντικού Τομέα για την οικονομία της Περιφέρειας; Αποτελεί για εσάς πρόκληση και ευθύνη και ποιοι είναι οι στόχοι σας;

Μου δίνετε την ευκαιρία μέσα από αυτή την ερώτηση να ευχαριστήσω δημόσια τον Περιφερειάρχη μας Κώστα Αγοραστό  για την εμπιστοσύνη της θέσης αυτής. Σίγουρα είναι μια θέση ευθύνης γιατί ο τουρισμός ιδιαίτερα στην περιφέρεια μας αποτελεί κινητήριο μοχλό της μικροοικονομίας.

Πάντα μ αρέσουν οι προκλήσεις και πάντα αναζητώ μέσα από την ανάληψη κάποιας θέσης να υπάρχουν απτά αποτελέσματα, που υπάρχουν όπως ανέφερα παραπάνω .

Οι στόχοι μας για το 2021 στην Περιφέρεια μας διαμορφώνονται ως εξής :

–           Δράσεις γύρω από τα θεματικά προϊόντα καταδυτικού, περιπατητικού, γαστρονομικού, ποδηλατικού και βιώσιμου τουρισμού που καλύπτουν μεγάλο τμήμα του ποιοτικού θεματικού τουρισμού .

–        Αύξηση του μεριδίου της αγοράς του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών.

–           Προώθηση των συνεργιών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων τουριστικών δικτύων με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

–           Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και  άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος, με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

–           Αξιοποίηση όλων των δεδομένων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των προορισμών της Θεσσαλίας, με ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού.

Προηγούμενο άρθροΕρντογάν : Θέλει να κατακτήσει το διάστημα σε συμμαχία με τη Ρωσία
Επόμενο άρθροΓιατρός στο «Παπανικολάου» : Οποιος λέει ότι κουράστηκε, ας έρθει μια βόλτα από τα νοσοκομεία

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ