Στην κορυφή της τηλεθέασης οι καθημερινές εκπομπές του Star για τη σεζόν 2020 – 2021

Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» με τη ΖήναΚουτσελίνη, αποτύπωσε και ανέδειξε ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αισιοδοξίας και για το διάστημα 7.9.20 – 9.7.21, ήταν πρώτη στη ζώνη της στο δυναμικό κοινό 18 – 54 με μέσο όρο 13,7%, στις γυναίκες 18 – 54 με 14,3% και στο γυναικείο κοινόμε 16,6%.

Το «ShoppingStar» με παρουσιάστρια τη fashionexpertΒίκυ Καγιάκαι «πρωταγωνίστριες» γυναίκες κάθε ηλικίας, που αγαπούν τη μόδα, από 7.9.20 έως 2.7.21, τερμάτισε πρώτο στη ζώνη του, καταγράφοντας μέσο όρο 16,7% στοδυναμικό κοινό 18-54, 17,6% στο σύνολο κοινού, 20,8% στις γυναίκες 18 – 54, 22,8% στο γυναικείο κοινό.

Ο «Τροχός της Τύχης», το μακροβιότερο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, «γύρισε» και έδειξε πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18,5% και στο σύνολο κοινού με 22,1%, για το διάστημα από 7.9.20 – 9.7.21.

Οι αγαπημένες καθημερινές εκπομπές του Star έκλεισαν με επιτυχία την τηλεοπτική σεζόν και ανανεώνουν το ραντεβού με τους τηλεθεατές το Σεπτέμβριο, δυναμικά, με αισιοδοξία, χαρά και πολλές εκπλήξεις!

https://www.star.gr/tv/pressroom/

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Προηγούμενο άρθροΟι έδρες των τελικών Champions League και Europa League μέχρι το 2025
Επόμενο άρθροΕλεονώρα Μελέτη: «Τα σκ@τ@ όσα φίλτρα κι αν βάλεις παραμένουν σκ@τ@»